måndag 20 september 2010

Trelleborgs ryttarförening

Kort taget från Smartfönstret när jag var på väg till mitt nya jobb :)

Jag har fått ett extrajobb på Trelleborgs ryttarförening. Jag är ridlärare där när de behöver vikarie och jag har jobbat där två kvällar förra veckan. Det känns inte som ett jobb för mig, det är roligt att åka dit.
Trelleborgs ryttarförening har en fin anläggning med två ridhus och flera gräsbanor nära havet. Men det känns som om tiden har stått still och jag förstår inte hur de kan ha en lönsamhet i verksamheten för de har så många hästar så de hade behövt ha minst 400 ridande elever per vecka och jag tror att de har knappt 200. Men jag är inte säkert, jag har inte haft så mycket kontakt med klubben. Jag är sugen på att åka dit som han i Kniven mot strupen och styra upp allting, det hade varit kul. Ridskolekonsult typ eller något. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul Jenny! Jag har också blivit ridlärare, till två ponnytjejer.
//HKH