onsdag 20 april 2011

Duktiga ridgruppen

Fr vä: Hanna på Galax (fin men småtokig häst :-) e: Elsing u: Gala), Julia på Torped (korsningsponny fr Fenix Park som inte borde heta Torped), Julia på Loppan (Eulophia e: Diaglyphard - Bal du Seigneur, fd galoppör med takterna kvar), Marion på Le Coeur ("Hjärtat", söt svart korsning mellan Oldenburgare och friserhäst). Elli (Lorantius) och Frida (Fargo) stannade i paddocken, och Amanda var inte på plats. Nu har jag nämnt hela gruppen som rider på tisdagar kl 18. :-)


På tisdagar kl sex har jag en juniorgrupp på Trelleborgs Ryttarförening. De har blivit så duktiga allihop, nu är de precis på gränsen till att riktigt få kläm på det hela. Julia och Julia vill att det särskilt poängteras hur bra de är (de läser min blogg, märks det?). Igår red vi i dammiga och blåsiga paddocken och sen skrittade vi ut efteråt. TRF ligger väldigt fint, en ridklubb med havsutsikt!

4 kommentarer:

julia sa...

Snygg bild!;D och nä, tycker inte heller han borde heta torped -.-

Anonym sa...

Le Coeur hade jag valt!
//HKH

Anonym sa...

Jag tyckte också att han var finast :). Vilket roligt jobb du har!
//Sophia

julia h sa...

hhhahaha ja jag och julia är grymt bra var finns "gilla" knappen? ;) hahhaha
riktigt bra bild;D