lördag 30 april 2011

Lace

Nu har jag precis tittat färdigt på Lace. När Anders är på turné brukar jag ha en tv-serie att titta på, något som jag tror att han inte vill se, hittills har jag betat av en mängd 80- och 90-tals klassiker som; Törnfåglarna, Tracys hämnd, Catherines dröm, Marys chans, Svenska Hjärtan (fast den har jag sett om med Anders senare) och nu Lace. Nostalgi! "Vem av er subbor är min mamma?", King Abdullah of Sion, Chateau de Chazalle och så ledmotivet... så smäktande och dramatiskt, det illustrerar serien helt perfekt! Nu ska jag titta på världscupfinalen i dressyr från Leipzig.

1 kommentar:

RanjaAndersson sa...

Hej Jenny Lace tyckte jag va bra .o så gillar jag också tillbaka till eden .
Nån sport är jag inte heller intresserad .men såg att anders är det .va inte orolig ligger i släkten hans pappas kusin Mats är också en sån fantast han tittar på all sport men klart han va en bra fotbollsspelare också.
Ha det gott
Många hälsningar Från norrala Söderhamn . Ranja o Mats