lördag 12 maj 2012

Trinny och Susannah

Igår gick jag runt i Trellborg medan Anders var på gymmet. Att gå runt i Trelleborg om man inräknar kolla i alla skyltfönster, gå in i de flesta klädbutikerna och köpa en liten påse lakritsgodis tar max en timma, så det är alldeles utmärkt att göra medan Anders bygger muskler. På gågatan i Trelleborg såg jag att de höll på att spela in ett TV-program. Jag tänkte att det förmodligen var den lokala morgontidningen Trelleborgs Allehanda som hade ett webb-TV inslag eftersom det var hälsodag så jag var glad att de inte fångade in mig. Men nu efteråt har jag läst att det var Trinny och Susannah! Stilpoliserna. Nu vet jag inte om jag är nöjd eller missnöjd med att inte ha blivit infångad. Jag var rätt fin igår med klänning och matchande kofta samt uppsatt hår men det hade varit kul att få åka till Stockholm och bli stylad.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå!
Du har väl inte slutat med din blogg?
//HKH

Anonym sa...

Jaa, inte sluta, du skriver så underhållande!
//SC

Anonym sa...

Va, har du inte skrivit nått nytt än? Är inne å kollar nästan varje dag!
//C.

Ann sa...

Hej Jenny!
Saknar dig och din blogg. Hoppas allt är okey!
MVH Ann

Anonym sa...

Nä nu får du allt skriva nått snart!