tisdag 16 juni 2009

Brillmupp

Idag har jag varit på Smarteyes i malmö och köpt nya glasögon. Helt grymt, de saltade inte räkningen alls, utan det kostade faktiskt exakt som det stod i annonsen. Glasögon 995 kr, synundersökning 295 kr och nu fick man dessutom köpa ett par extra glasögon för halva priset! Allt som allt betalar jag mao 995 + 295 + 497,50= 1787,50! För två par glasögon! Rekommenderas! Nu längtar jag svinmycket tills jag får dem. Jag kommer att se intelligent, trendig, vuxen och snygg ut!

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOW! Boka en tid till mig under Falsterbo...jag längtar efter att se intelligent, trendig och vuxen ut också =)!

Judith

Anonym sa...

Bara du inte känner dig för intelligent att titta på Glamour i fortsättningen!?
//HKH

Jenny sa...

Det kräver mycket intelligens för att hänga med i svängarna på Glamour!
Judith, Smarteyes finns i Göteborg också, vid Domkyrkan. Gå dit och kolla om du hittar något!