söndag 19 juli 2009

Falsterbo

I fredag kom Anna, Linda och Judith hit. Vi var på Falsterbo Horse Show tillsammans.

Anna, Linda och Ingela. I år hade de utökat matställena lite till ett Taste Five-koncept. Taste Five hade de i NKs källare när jag var liten. Det är väl amerikanskt egentligen, alla sitter tillsammans men man kan köpa mat på vilken restaurang man vill. Jag åt Fajitas och de andra hamburgare.

Maggan och Judith

Anna och Linda på Falsterbostranden. Det blåste kuling typ. Det betyder ajöss till plattångat hår.

På kvällen kom grannarna över som vanligt. Pia, Martin, Anders, Linda och Katarina.

Paul, Anya och Anders. De vägrade sluta dansa. Göteborgarna var trötta och gick och lade sig tidigt medan de andra var uppe och väsnades. Jag vaknade och sade till dem två gånger, sista gången så sade Anders: "men klockan är ju bara två". Det är väl skoj om folk har roligt. Jag var nog mest avundsjuk för att jag skulle upp så tidigt nästa dag och var tvungen att sova.

Inga kommentarer: