söndag 24 maj 2009

Ulricas bröllop

Jag har varit i Göteborg denna helgen och varit på bröllop. Min arbetskamrat Ulrica gifte sig i Råda kyrka.

Jag försökte ta kort på mitt hår. Det gick sådär. Jag har så korta armar. Men jag såg exakt ut som en Barbie. Finast på bröllopet var Ulrica! Hon hade en rosa klänning, jag har aldrig sett henne i rosa förut. Det var hennes färg, verkligen!

Eftersom jag var själv hemma hos mina föräldrar så fick jag ta bilden själv. I en spegel som synes. Klänningen är i silver och den har jag köpt på 70% rea, värsta grymma fyndet. Många tycker det verkar lätt och bra att vara kille, bara ta på sig sin kostym, man behöver inte köpa nytt. Men jag tycker det verkar mycket bättre att vara tjej, då kan man fynda en klänning för 90 kr, vad kostar en kostym liksom, ett par tusen? Det blir många klänningar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å va fin du var! Har du den stassen på fredag ochså? =)

/M