fredag 1 maj 2009

Helikoptern


Om Anders ska muntra upp mig så gör han alltid helikoptern. Fast han kallar det för dans med liten boll. Han håller en liten papperstuss med båda händerna framför sig och så dansar han samtidigt som han skakar allt hit och dit. På bilden är han i slutpositionen av dans med liten boll. Jag frågade honom idag hur han som är så klok och förstår så mycket annat, kan ha missat att ingen tjej tycker att det är roligt med en snurrande och slängande spene, det är bara killar som tycker det. Jag sade till honom att jag tror att han tycker att det är ungefär sjutton gånger roligare än vad jag tycker, och då tittade han på mig med mycket nöjd blick, typ som en hund som har apporterat duktigt samtidigt som han sade: "Oh yeah?! Men då tycker du ju att det är roligt!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den spenen skulle man ha!

Anonym sa...

Ska man behöva se porr här också. Usch!!!

Anonym sa...

Helikoptern funkar alltid.