torsdag 12 november 2009

Ullaredsbögen

Jag och många med mig, närmare en miljon svenskar, har tittat på dokusåpan Ullared på Kanal 5. Jag får en klump i halsen när ensamme ungkarlen Morgan säger att: "vi som inte är så lyckade här på jorden får det nog riktigt bra i himlen", och jag ser förfärat på när Vitt Skräp-familjen bestående av sex stycken "mulliga" personer shoppar för 50 000 kr i Sveriges mest ökända varuhus. Men det går inte att lura i mig att den överdrivet homosexuelle make-upartisten från Vimmerby bara har råkat gå förbi när serien spelades in. Han är inplockad. Plockade ögonbryn, blonderat hår, tatueringen Barbie i nacken och en mamma som ser ut som en fjortis med Natascha Peyre-ambitioner gör att man blir misstänksam. Om man googlar honom så ser man att han har haft kändisambitioner tidigare. Känns han inte väldigt 2002?
http://www.youtube.com/watch?v=bTzrdac05Wk

1 kommentar:

Anonym sa...

Snubben är riktigt vidrig. Tänk att råka ut för honom i en sovkupé. O känna hur det stramar till där bak...