torsdag 19 november 2009

Vevven

I morse var jag i stallet tidigt. Tyvärr hade jag glömt nyckeln till min sadel som jag har låst fast så jag longerade istället. När jag kom hem var det fullt påställ för det var stopp i avloppet. Trevligt. Vi har fortfarande inte lyckats få bort det. Hoppas inte det uppdagas att den skyldige är en tampong för då vet man ju vem som är misstänkt... På kvällen hjälpte jag Niklas att göra iordning på hans rum och bar ut lite möbler som han inte vill ha längre. Nu är det gympadags med AKG-föreningen. AKG står för Alla Kan Gympa. Tidigare har det stått för Anderslövs Kvinnliga Gymnastikförening men det finns faktist två herrar som deltar så det har fått ändra. En sväng med Nicolas först bara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad stilig han har blivit!
Judith

Anonym sa...

Jag vill rida! När kommer du hem nästa gång? //Johanna