söndag 15 november 2009

Utekväll

Annika, Sussi, Helena och Jonna. Vi är på Hipps utegård. Det blev lite schlageröverdos där inne plus att det var 35 grader varmt.
Helena, Sussi, Jonna och Annika hemma hos Helena. Helena åt bar popcorn men i gengäld åt hon en jättespann.

För någon månad sen muttrade jag i stallet att det inte finns någon att gå ut med här. Sussi som har stallet bjöd då med mig på utekväll. Vi åt pizza, fast jag åt Gyros eftersom jag har läst i GPs artikel att det är 55 procent fett i pizza, hemma hos Helena i Trelleborg. Hon hade så fint hemma. Sedan körde hennes granne oss till Malmö och vi gick till ett ställe som hette Hipp. Det var kul att komma ut och göra något med bara tjejer och de var roliga och annorlunda allihop. Vi fick skjuts till Trelleborg efteråt och hämtade Anders mig. Halv fyra på natten... men han ville väl ha hem mig. På mindre än en vecka så har jag fått veta att min bror ska flytta till Skåne och jag har träffat flera trevliga tjejer, det här börjar ju arta sig. Jag som nästan tänkte ge upp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken sambo du har,Jenny. Tänk att han steg upp mitt i natten för att hämta dig när du var ute för att roa dig. Du låter lite nedlåtande när du skriver. "han ville väl ha hem mig". Du borde kanske vara lite tacksam i stället. Eller va?