onsdag 28 september 2011

Light copper och taliban


Nu har jag precis varit hemma hos Anya och Martin och fikat i deras trädgård. Jag fick jättegoda brownies som jag var säker på att Martin hade bakat. Han har nämligen korsstygnsbroderat deras soffkuddar så det verkade troligt.
Martin gillar hattar och visade sitt nyförvärv. En stickad talibanmössa komplett med skägg och mustasch, allt i ett. Som extra funktion kan man dessutom knäppa loss mustaschen så att den kan fästas på perfekt höjd. Jag ser fram emot när Martin bär denna mössa när han vintertid shoppar grönsaker på marknaden i Rosengård.


I förmiddags var jag hos frisören. Nu har jag Light Copper. Om jag hade sett mig själv på stan så hade jag tyckt att det var en fin färg men jag har inte vant mig riktigt än. Och jag är nervös för vad Anders ska tycka :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Very nice, snyggt Jenny!!
//HKH

Anonym sa...

Les Sanaryiens dit:Tu est tres jolie dans Light Copper. Ce n'est pas besoin de emprunt les bonnet de taliban pour cacher ton cheveux noveau.

SC sa...

Tjusigt!

Anonym sa...

Skitsnyggt!

Ann, Varberg sa...

Det vart ju jättefint!! Du passar i den nyansen.