torsdag 1 september 2011

Hög midja från och med nu

Jag känner mig ledsen. Jag har tagit bort plåstret på min mage idag och det ser inte fint ut. Ärret är 25 cm långt och det har blivit som ett veck på ärret så magen hänger över. Jag har alltid haft platt mage innan. Det känns som om jag aldrig kommer att kunna ha snygga jeans igen. Numera kommer jag att få köpa med hög midja på ICA Maxi. Jag skiter i att det är modernt med hög midja, jag ser inte klok ut i det eftersom jag har stor rumpa, det blir ett jättepäron. :´-(
Det kanske låter ytligt men det känns faktiskt sorgligt, det är ju inte så att jag har gått upp i vikt, jag var bara tvungen att opereras och så blir man mycket fulare än innan. Orättvist.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är vacker som du är!

SC sa...

Instämmer såklart med föregående och tänk på att även om det kan ta tid så bleknar ärr. Visst är det orättvist, men försök att tänka på att de små elakingarna är borta nu och att du ju faktiskt är en riktig tiopoängare, med eller utan ärr på magen!

Anonym sa...

Ett ärr på magen spelar väl ingen roll egentligen!? Du är ju supersöt!!!

Jenny sa...

Tack vad snälla ni är. Jag fick för mig att jag skulle väga upp vanprydande ärret med tandblekning och ny frisyr men jag kanske kommer undan ändå alltså.