onsdag 14 december 2011

Nu avgörs det

På fredag ska jag på återbesök med Vevven. Nu gäller det... hoppas hoppas att han är bra! Jag tror att han är det men jag kan ju inte veta säkert. Han hade dålig prognos att bli helt bra efter operationen i maj. Kanske det har varit bra att jag har tagit det så lugnt och haft en sådan lång igångsättning. För vad gör jag utan Vevven? Nicolas är gammal och han kommer inte att vara med mig så länge till. Jag klarar inte av att bli av med båda mina kompisar. Bara jag tänker på det får jag klump i halsen.
Nu är det i alla fall bara en vecka kvar till Anders kommer hem. Han har varit borta sedan slutet av oktober med bara något mindre avbrott. Allt är mycket roligare när vi är tillsammans.
Annars är det mesta som vanligt, min skola är faktiskt rätt så svårt och krävande nuförtiden, ingen promenad i parken direkt. Jag är på säsong 7 av Desperate Housewives och Lynette är min nya förebild. Kalle och Niklas måste undra varför de måste göra massa sysslor hemma nuförtiden, det vet inget om min inspirationskälla. Anders brukar å andra sidan säga att han önskar att han vore mer som Judge Judy.

2 kommentarer:

SC sa...

Jag har alltid gillat Lynette bäst! Hoppas, hoppas, hoppas att allt går lysande för din fina häst, jag ska hålla alla tummar jag har!!

Anonym sa...

Hur gick det?