torsdag 13 november 2008

Vinterkatten

Detta är mitt absoluta favoritgodis för tillfället! De är äckelgoda om ni förstår vad jag menar. Första gången jag åt dem tyckte jag de var konstiga, det är fruktgelé med mintpulver på. Nu älskar jag dem! Jag har nog aldrig tyckt så mycket om något godis som jag tycker om dessa. Jag är jätteorolig att de ska sluta med dem så jag köper dem hela tiden så att de ska gå åt i butikerna. Tidigare fanns det även en påse som hette "Söta Katten" och den finns inte längre. Det vore riktigt hemskt om Vinterkatten gick samma öde till mötes.
Godisbitarna är i form av ett tassavtryck och finns i smakerna Hallon-Menthol, Blodapelsin-Menthol (minst god tycker jag), Ananas-Menthol, Päron-Menthol (de är Anders favoriter, därför ger jag alla päron till honom för jag vill att han ska vara glad), Salmiak-Vanilj och Salmiak-Persika!

Inga kommentarer: