måndag 19 januari 2009

Glamour


Detta skulle många skämmas för att erkänna. Men jag erkänner att jag är en Glamourtittare. Det är min kompis Vickan också, vi brukar skicka sms till varandra om man vet att den andra missat ett avsnitt med en kort resumé. Häromdagen fick jag en lathund av Vickan för alla Glamourtittare, och det behövs verkligen! Jag har inte förstått hur jag ska lägga in den här i min blogg men jag jobbar på det.

Att vara skådis i Glamour verkar vara ett bra jobb för de slutar aldrig. Det innebär att varje karaktär har en rad märkliga händelser bakom sig. Bilden visar Brooke Logan. Hon har varit med i serien i minst 15 år. Det är klart det hinner hända en del med henne på de åren. Läs det här: Först var hon gift med Ridge. Sen gifte hon sig med Ridges pappa Eric som senare visade sig inte vara hans biologiska pappa. Innan dess hade Brookes mamma Beth haft ett förhållande med Eric. Nu är Brookes lillasyster Donna gift med Eric. Brooke fick två barn med Eric men det ena barnet är eventuellt Ridges barn egentligen men en elak sjuksköterska blandade ihop faderskapstesten. Efter en kort kärleksaffär med Ridges bror Thorne fick hon barn med sin dotters kille Deacon. Efter det fick hon ett barn med Ridge. Hennes dotter Bridget som hon har med Eric är ihop med hennes förre man Nick. Nick fick ett barn med Taylor, Ridges förra fru. Det barnet var Brookes biologiska barn, men nyss nämnda Bridget råkade implantera Brookes ägg i Taylor. Taylor är nu förlovad med Brookes äldsta barn Rick. Så fort Rick är med i Glamour har han bar överkropp.

Det går inte att sluta titta på Glamour.

1 kommentar:

Ellie sa...

Jag tittar också på glamour! Kram,