fredag 15 oktober 2010

Kat von D


Här är ett inlägg till Tina som har missat Kat von Ds plastikoperationer. För er som inte vet är Kat von D en kvinnlig tatuerare som var med i tv-programmet Miami Ink. Numera ser hon ut som Cher. Lite oväntat att någon som har tatueringar ansiktet och inte hör till ett klassiskt skönhetsideal skulle hemfalla åt operationståget. Hon var mycket snyggare innan. Jag blir besviken, jag tyckte hon var cool.
Så låt mig se vad hon har gjort egentligen: Näsan är mindre och den nya passar inte till ansiktet. Ögonen ser ut som om de sitter mer tätt ihop än innan så hon måste ha gjort något i det området. Kanske lyft ögonbrynen. Sen har hon förstorat läpparna. Varför varför varför?
http://rxhollywood.wordpress.com/2010/01/30/kat-von-d-plastic-surgery/

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj
Ja detta har jag verkligen missat. Men hoppas att jag har uttryckt min enorma tacksamhet över att ha vänner som håller sig uppdaterade om det viktiga som händer i världen. Jag håller med dig. Varför?? Men jag har i allafall en Kat von D ögonskugga....... Men den hjälper inte ens henne nu ju?
/Tina