fredag 13 mars 2009

Tyskland

Imorgon åker jag till Tyskland för att hälsa på Anders. Jag flyger från Köpenhamn 8.40 så jag måste gå och lägga mig nu. Bil till Svågertorp, tåg till Kastrup, flyg Kastrup till Düsseldorf, någon timme i Düsseldorf, flyg till München och därifrån tåg till Kaufbeuren. Vid fyratiden är jag hos Anders. Det ska bli så kul! Jag åker med i turnébussen från Kaufbeuren till Stuttgart till Filderstadt till Köln och därifrån flyger jag hem på tisdag. Jag är inte säker på att jag kommer att kunna blogga, men när jag kommer hem har jag desto mer att berätta. Ha det bra så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jenny!
Maria var och hälsade på Sofia i Göteborg i helgen och berättade att du bor i Skåne och du bloggade. Så jag blev naturligtvis nyfiken och hittade dig ganska snabbt. Jag flyttade hem till Sverige efter tio år utomlands 2007 och jobbar nu på Trelleborg i Trelleborg. Om du har lust kanske vi kan ses någon gång. Hälsningar, Susanna (fd Nordström)
schneeberger.susanna@gmx.net

Jenny sa...

Vad kul, jag hör av mig på din mail. Jag bor i Anderslöv, bara en dryg mil norr om Trellborg.