onsdag 7 oktober 2009

Kommentarer

Tack för alla kommentarer jag har fått på min blogg den senaste tiden! Det är kul, så vet jag att ni läser den. Discolappen har blivit mitt mest kommenterade blogginlägg och det förstår jag för jag har själv haft mycket roligt åt den lappen.
Det är nästan så att jag vill anmäla mig som frivillig till discot bara för att få höra mer av de arrangerande föräldrarna. Dessutom får man isåfall smörgåstårta i församlingshemmet innan och man får träffa polisen och diakon Jonas. Bara en sån sak! Det hade varit kul att gå dit och stressa upp föräldrarna genom att exempelvis lyfta frågan om kondomer. Jag skulle räcka upp handen och upprört säga: "Varför delas det inte ut kondomer på discot? Är ni medvetna om risken för könssjukdomar?". Föräldrarna skulle säkert bli helt till sig över att de glömt något och så hade det varit i full gång. Men så elak är jag inte. Väl?

Inga kommentarer: