torsdag 23 december 2010

God Jul

Nu har jag varit hos Katharina. Hon har världens gulligaste hus och är enormt duktig på inredning och att loppisfynda. Vi hade glöggkväll, och allt var perfekt upplagt. Man ligger i lä helt enkelt...

...kolla bara det här pepparkakshuset! Bilden gör det absolut inte rättvisa. Inuti hade hon en ljusslinga så att det lyste ut genom fönstren (som var gjorda av gelatinblad!). Jag vet hur svårt det är att göra pepparkakshus, så all respekt till Katharina!

Anette vill aldrig vara med på bild men Anya är lättare. Perfekt dukat bord med silverfat och godis i höga glas.

Katharina samlar på Michelingubbar. Några har hon satt lampor i.

Fungerande enarmad bandit. Hon borde starta en inredningsblogg.

Jag har en pepparkakscheesecake i ugnen och imorgon är det julafton. Mina föräldrar och Anders mamma kommer hit, sen är ju Jens och Aino här också och Kalle och Niklas. Jag tycker fortfarande att det är jättekul med julklappar.

God Jul till er alla!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs!

Anonym sa...

En till hej svejs!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med på God Jul och Hej Svejs...

Anonym sa...

Hej svejs till o lite mer till:-)

Ann sa...

GOD JUL i efterskott och sedan ett GOTT NYTT ÅR på förhand.

Anonym sa...

Hej svejs i Daimler Benz.