onsdag 8 juni 2011

Grillfest

Anders med sin 3 liters vodka som han köpt i Bordershop. Ingenting man bär med sig i en plastpåse i nävarna direkt. Undrar om vi någonsin kommer att dricka ur den? Känns som om man i så fall måste ha en pump monterad för den kommer att vara alldeles för otymplig att hälla ur.

Anette och Paul. Det ser ut som om det var dåligt väder men det var det inte. Vi satt ute till tolv och grillade och jag fick fart på en brasa i min eldkorg till min stora glädje! Paul har bantat hur mycket som helst. Han visade en före-efter-under tiden bantningsserie bestående av tre foton som var väldigt fascinerande. Jag kommer inte ihåg att han var så stor fast att det inte var så längesen. Den finns tydligen på Facebook för er som har det. (Jag är väl den enda och nu känns det som att jag snart blir tvungen att skaffa det)

Inga kommentarer: