måndag 3 maj 2010

Aerobictrosan

När jag klär av mig på kvällen så brukar jag dra av allting på en gång. Det vill säga jag tar byxor, trosor och strumpor och drar av dem i ett enda svep. Ett slags omvänt brandmanssystem. Idag hämtade jag mina träningsbyxor, pösiga med dragsko nertill, i torktumlaren och sedan gick jag till min aerobic. Mitt när vi höll på med något av stegen såg jag att mina trosor låg på golvet i gymnastiksalen. De har legat i byxorna hela tvätten och sen hade de kasat ut och landat på golvet. Det var flera som såg det av de som stod bredvid mig. De måste ju ha undrat ifall jag överhuvudtaget hade några på mig fortfarande.
Sen när jag kom hem och skulle dra upp en av persiennerna ramlade den ner så jag nästan fick den i huvudet. Inte min dag idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då kommer jag osökt att tänka på
den försvunna cheesecakebiten som
visade sig ha hamnat på en svart blank sko...

Jenny sa...

Haha, ja det var riktigt roligt!
:-D