tisdag 11 maj 2010

Festival i Eslöv

I lördags skulle Kalle och hans band Perception of Darkness spela på en festival i Eslöv. Det var en utomhusscen i en park, något slags friluftsområde. Annars är Eslöv mest känt för att det är en väldigt tråkig stad. Trots detta så har jag hängt en hel del i Eslöv på senaste tiden för det är där jag skriver mina tentor.

Maj + Sverige = 4 grader och småregn. Tur att man är van vid hästtävlingar så att man är härdad och vet vad regn plus gräsmatta betyder. Geggamojja.

Spelschemat. Bandnamnen får mig att minnas spelningar som jag gick på som tonåring när vi hängde på Valvet på Första Långgatan.

Två trogna supporters som alltid finns på plats när P.O.D spelar. Jonathans mamma och Pia, vår granne. Samma granne som vi är hemma hos på vår studiecirkel. Titta in på hennes hemsida här om ni vill se vad hon gör för något http://pallen-skulptor.se/



P.O.D. Kalle sjunger. Efter spelningen åkte vi till Shelll för att handla dricka. Lite kul att se folks miner när det kommer in tre voodoo-dockor för att handla typ.


Värsta genomtänkta scenmunderingen! Till skillnad från Anders som spelar i bar överkropp och Lindome-jeans. :-D



Lite taskigt men kolla in ryggtavlan bakom mig. Härligt att kameran har fokuserat på den. Helt knölig. Det var en tjej.

Inga kommentarer: