onsdag 25 augusti 2010

By-sup!


I lördags var det marknad i byn och det var ett par hundra mycket överförfriskade människor på Gästis. Ni anar inte vad man kan få se här, det är synd om alla er som inte bor här! :)
Vi fick bland annat se ett medelålders par som hade sex på en av bänkarna i öltältet. Kvinnan i mannens knä och mycket tydliga juckrörelser. Tyvärr slängde vakterna ut dem precis när jag var på väg att köpa chillinötter till föreställningen.
Det jag såg på dansgolvet har jag ritat av för det går inte att beskriva. Klicka på bilden så får ni den större. En film hade givetsvis varit bättre. Jag hoppas att ingen känner igen henne bara, för då hade jag skämts ihjäl och skulle ses som en mycket otrevlig och provokativ person. Så jag hoppas ni bloggläsare håller tyst om ni mot förmodan vet vem det föreställer. :S
Om Mia och Klara behöver mer material så har de till ett par säsonger av Roll-On här i byn.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet nog att det var mig du ritade. Du ska få igen! Vänta bara!

Bror sa...

Skrämmande sant med den bilden.

Anonym sa...

hej det är jag igen! nästa gång jag ser dig på gästis ska jag och min polare "halvt ton tonåring" komma och sätta oss på dig och sen ska jag käka opp dig med bullfittan!

Jenny sa...

Fy bubblan vad hemskt! Det vill jag inte vara med om.

Anonym sa...

Käka opp...finns ordet opp?

Undrande

Jenny sa...

I Skåne finns det absolut.