lördag 21 augusti 2010

Fredag i Göteborg

Linda blev så himla glad när jag sade att vi kunde äta lunch på Max. De hade ett nytt konstigt system där man själv fick skriva in sin order och betala i en dator, och sen fick man gå till en uthämtningslucka och hämta maten. Max är dock väldigt långsamma tycker jag, fick vänta i säkert fem minuter på maten vilket kändes som en evighet. När få man börja att plocka ihop sin meny själv också undrar man ju.

På kvällen skulle jag och Anders gå på Jävlar Anamma-konsert på Trädgårn. Jag skriver mer om konserten sen, för det var en konsert med speciella regler.

Anders hade verkligen fullt sjå att hålla fingrarna i styr när han såg denna elcentral. Massor av lockande knappar att trycka på och sladdar att dra ut.

Mia var min mentor i Jävlar Anammas värld. Hon lärde mig reglerna så att jag skulle bete mig rätt. Här sitter hon backstage och trycker under en trappa.

2 kommentarer:

mallan med superbrallan sa...

Usch, MAX burgare smakar som såna där äckliga man köper frysta och grejar till själv. Och lite Sibylla.

Jenny sa...

Ja jag borde veta det. Långsamma är de också. Det är dippsåserna jag vill åt!