måndag 23 augusti 2010

Ett halvt ton tonåring

Nu har jag tittat på en dokumentär som hette Ett halvt ton tonåring. Min brorsa tipsade mig, han vet vad jag gillar. Tonåringen i dokumentären hade inte varit utanför huset på tre år, och hans mamma bara matade honom hela tiden och masserade hans fötter. Äckligaste kommentaren var när mamman gav honom ett tvättlappsbad och sade till honom: "Å, du har ett nytt hårstrå här, det har jag inte sett förut" eller kanske när hon ropade till honom när han satt på toaletten på fetmakliniken: "Vill du att mamma ska torka dig eller vill du att personalen gör det istället?"
Alltid när det är dokumentärer om extrema tjockisar så undrar jag hur de får pengar till all mat. Det måste ju kosta multum att äta så mycket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var hårstråt i stjärten eller på hakan?