onsdag 25 maj 2011

Göteborg

Hammerfall hade releasefest på Sticky Fingers i torsdags. Här är jag och Tina. Det var väldigt kul, vi stannade till stängning och gick vidare sen. Smolket i bägaren var att en av Zombiesarna (det var en zombieklubb på plats för att mingla runt bland publiken) stank så fruktansvärt äckligt så att det gick nästan inte att vara i lokalen när han var där. Känner man inte sånt själv?

Nästa dag kom Kalle och Niklas upp till Göteborg med tåget. Vi åt på thaistället i Johanneberg så länge. Det är som ett Mc Donald´s fast med thaimat, tyvärr kommer jag inte ihåg just nu vad det heter. Anders beställde nr 19 (två chili) och jag beställde nr 21 (en chili) men de smakade exakt likadant. Anders öste på med nån oljig extrasås som var svinstark. Personalen på stället är vänliga och snabba och pratar något annat språk (thai hoppas man ju) med varandra. Jag gissar att de är en familj. Vi blir lika förvånade varje gång de säger något till oss dock för då är det på en sjungande göteborska. Typ Sten-Åke

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va! Har jag mustasch? Fy vad osmakligt...
/Tina

Jenny sa...

Nej tvärtom det är fint av dig att delta i mustaschkampen tycker jag! Inte så många kvinnor är med i den så du är ett föredöme.

Anonym sa...

Mustasch kan aldrig bli ett föredöme i min värld!!!
Oavsett kamp! Aldrig... Nej, rakhyvelkampen säger jag. Eller helskägg... Men det blir väl på nästa bild då :-/