torsdag 27 oktober 2011

HF i Köpenhamn

 Mustaschkampen? Igår åkte jag, Kalle, Niklas och Oscar till Amager Bio i Köpenhamn för att kolla på Hammerfall. Här är jag och brorsan. Han blev väldigt fascinerad av den rejäla mustaschen han fick till på bilden och försökte skylla på kameran. Han hade rakat sig imorse påstod han. Det kanske beror på min kamera, Tina har klagat på samma sak, hon drabbades också hårt av mustasch på en bild vid ett tillfälle.
 Niklas blev småsur när jag sade att han skulle till skolan imorgon och det var dags att åka hem. :)
Anders i dimman... det är ändå inget mot den dimma det var på hemvägen. Halvvägs till Svedala, hela vägen genom Ugglarp och hem var maxhastigheten 40. Kalle såg rådjur på vägen och tyckte det var Silent Hill-stämning. Vi var hemma 1.20 och upptäckte då att Nicolas hade roat sig själv med att äta upp en halv kartong med Pedigree Dentastix. Det låg kartongsmulor överallt. Han lär inte få tandsten på ett bra tag. Sen vaknade jag mitt i natten av att han låg och åt fler Dentastix. Han hade tydligen gömt några i sin korg.

Inga kommentarer: