onsdag 12 oktober 2011

Tatueringar

Alla verkar vara tatuerade nuförtiden. Jag är glad att jag inte har någon och jag är glad att inte Anders har en heller. Han har levt så många tatueringstrender så han skulle kunna ha både en örn, en indianfjäder och en tribal på armen om jag hade haft otur. Tur att han är smittorädd.
Jag ser många otroligt fula tatueringar. Det är konstiga vinklar och fula propotioner. Om man inte hade femma i bild i skolan ska man inte bli tatuerare. Folk har helt klart kollat för mycket på Miami Ink och tycker det verkar vara ett yrke för coola typer men MAN MÅSTE KUNNA TECKNA. (Samtidigt erkänner jag att jag har sett några fina tatueringar också, men jag tror att jag tycker 70 procent är fula).
Jag fick tips om en blogg idag, riktigt rolig, bara misslyckade tatueringar:
http://ugliesttattoos.failblog.org/

Undrar hur många procent som ångrar sina tatueringar? Som om de hade kunnat vakna nästa dag utan tatueringar hade velat göra det.

Inga kommentarer: