onsdag 25 februari 2009

FF på Västergatan

Imorse kl 6 åkte Anders och nu är han på turné till den 30:e mars. Så tråkigt. Det känns som en evighet. Men jag ser till att boka upp aktiviteter så att jag inte ska känna mig så ensam. Idag har jag och Niklas varit på taekwon-do i församlingshemmet. Efter det satt vi och pratade lite och då bokade jag in lunch på JWs café http://www.jwsbuffeocafe.se/ i Anderslöv med William och Paul imorgon kl 13. De öppnade för några månader sedan och det är alltid knökfullt. De har även konditori med riktiga vaniljhjärtan, sådana som är bakade i plåtformar och inte i papp. Imorgon har jag också ridlektion och jag ska plugga. På fredag är det föreläsning på morgonen, sedan ska jag åka och titta på ett hundpensionat http://www.dogishundpensionat.com/ där Nicolas kanske ska bo i ett par dagar. De som har det verkar jättegulliga!

Det bästa till sist. På fredag öppnar Gästis i Anderslöv på kvällstid igen. Vi ska träffas där kl 19 och det är mat, öl, liveband och dans. Om det är styrdans blir det jobbigt för mig åtminstone. Vi blir nog minst tio personer, jag har lockat med mig hela taekwon-do-gruppen med respektive. Uppklätt blir det också! :o)

Inga kommentarer: