torsdag 19 februari 2009

Fönstertittare

Nu är jag i Göteborg. Igår var jag hemma hos Vickan. Linda var också där. Vi tittade på Anders på Popcirkus och åt rödsvart godis.
Idag har jag och en annan Linda varit på Eurohorsemässan. Vi köpte Coca Cola som kostade 27 kronor flaskan. De kan ta betalt på såna ställen.

Här ligger Nicolas och vilar i soffan hemma hos mina föräldrar.
Mina föräldrars hund Maya sitter alltid i fönstret och tittar ut på Viktor Rydbergsgatan. Plötsligt fick hon värsta utbrottet och skällde som en galning. Nicolas förstod ingenting och försökte komma upp i fönstret han med men det fick han inte för Maya.

Lösningen blev att Nicolas hoppade upp i det andra fönstret. Notera hur fint han sitter bland keramikskottarna. Fast han förstod fortfarande inte varför Maya var så art.
Senare på kvällen träffad jag Pia. Vi är ju semlegalna och var på Brogyllen. Brogyllen har blivit utnämnda av GP till Årets Godaste semla. Dessutom hade de en så snurrig expedit så vi fick en semla extra på köpet.


Inga kommentarer: