tisdag 28 april 2009

Före och efter epilatorn


Jag sade till Anders att jag ville ha en epilator och han köpte en till mig! Jag har aldrig haft en epilator och jag var ganska rädd att jag inte skulle klara av det. Anders köpte just den som vunnit Expressens test, han är värsta slicka inköparen. Igår epilerade jag benen så hela sovrummet blev fullt med hårstrån. Nu känner jag att det fanns en tid före och efter plattången. Nu finns det även en tid före och efter epilatorn! Innan har jag alltid oroat mig för svarta prickar och var jämt tvungen att panikraka ovanför handfatet innan jag skulle gå någonstans.
Braun Silk-épil Xelle är grym. Den har 40 roterande pincetter som rycker ut hårstråna med rötterna och den låter som en gräsklippare. Dessutom har den massagerullar som ska sträcka ut huden och "lindra obehaget". Det gör satans ont men det är värt det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Huvaligen! Det låter som värsta tortyrredskapet. Aldrig att mina ben ska behöva utstå nått sånt...Håriga ben är vackra ben. Apben.