torsdag 9 april 2009

Smygtittaren


Här kommer sida 12 från reklambladet från Home Shop. Denna sidan innehåller flera godbitar. "Naturtrogen uggla hoar ivät ovälkomna trädgårdsbesökare" som finns längst upp till höger är ganska intressant. Denna ugglan tänder sina ögon och hoar avskräckande när någon närmar sig! Det torde skrämma iväg den värsta inbrottstjuv?

De åtta superläckra kökshanddukarna längst ner till höger dröjer jag mig inte vid så länge, jag undrar mest hur många de får sålda, samma sak undrar jag om det läckra 3-delade badrumssetet i skönt, tjockt material, som finns längst upp till vänster.

Längst ner till höger finns vad som måste vara världens konstigaste trädgårdsprydnad, Smygtittaren. Ser ut som en farbror med kikare och ska placeras badkom en buske! VEM VILL HA DEN?

5 kommentarer:

Anders Johansson sa...

Du är världens bästa gullis!

Anonym sa...

Det hade ju vart kul om dom kombinerat smygtittaren och ugglan. Röda lysande ögon, och typiska smygtittarläten (och -rörelser.)

/j

Anonym sa...

Var kan man få tag i den balla ugglan? Den skulle passa bra i mitt sovrum för att skrämma elaka katten Måns. Och Bill och Bull förstås.

Jenny sa...

Hehe, typiska smygtittarläten och rörelser... När kommer "Blottaren - en prydnad för vilken trädgård som helst"

Anonym sa...

Blottaren är ju redan där. Har du inte sett honom?