onsdag 17 september 2008

Grupparbete!

Igår hade vi grupparbete i skolan. Jag hade hetsat upp mig lite för det innan för jag trodde att de andra skulle vara flummiga och långsamma och vilja diskutera i timmar och inte få något gjort. Men jag drev på och de andra verkade också vilja jobba undan så vi blev klara på tre timmar trots strul med Universitetets trådlösa nät. Imorgon ska vi redovisa. De var så trevliga i min grupp om än väldigt unga, tre av fem hade gått ut gymnasiet i våras.

Jag fick en kompis också tror jag. En av killarna spelade melodisk metal sade han. Han trodde inte någon visste vad det var, men hallå det är ju min mammas gata liksom, så vi fann varandra direkt. Hans favoriter var Dark Tranquillity och In Flames så om jag skulle vilja gå på konsert här i Skåne så behöver jag inte gå ensam.

Efter tre timmar i min grupp så har jag pratat mer än vad jag gjort under två veckor i Skåne så jag hade träningsvärk i munnen.

Inga kommentarer: