torsdag 18 december 2008

Julbord

Igår åt jag julbord med mina arbetskamrater. Vi var på Sjömagasinet.

Spettekagan kan slänga sig i väggen. De hade äggost! För er som inte vet vad det är så ser ni formen precis bredvid mitt huvud.


Här är Ulrica och Anders. Ulrica var väldigt snyggt färgmatchad, men det syns inte riktigt här.


Här är Calle och min pappa. Calle är vegetarian men han ser gott nöjd ut ändå och min pappa hade traditionsenligt en ny julslips på sig.
Jag har en bild till men jag publicerar inte den för jag vet att en som är med på bilden inte kommer att bli nöjd. Jag har funderat en stund men så får det bli.








2 kommentarer:

Stefan sa...

Jag vet att jag var med på bilden som du censurerade. Jag skäms inte, så du kan gott lägga upp den. Hade faktiskt varit på herrernas och fixat till mig precis innan för att bli bra på bild.

Jenny sa...

Vilket också syntes på bilden! Hade du inte varit till din fördel så hade publicerat bilden ändå. :) Det var din bordsgranne som såg sådär ut. Fast kanske jag ska lägga upp bilden ändå?