måndag 27 oktober 2008

Grupparbete

Idag har vi haft grupparbete i skolan. Det visade sig att de andra fem i min grupp stör sig på samma personer i klassen som jag retar mig på. Det är stockholmsgänget som alltid sitter längst fram och det är genustjejen som hela tiden pratar om genus... Lustigt. Flera i klassen påminner om andra jag träffat tidigare, vissa personlighetstyper finns på varje ställe verkar det som.

På eftermiddagen var jag och red och sen åkte jag till Bjurfors kontor i Trelleborg för de hade skickat ett reklamblad att man kunde komma dit och hämta gratisbiljetter till nya Bondfilmen. Självklart rann snålvattnet till på mig men det hade det nog gjort på fler för biljetterna var slut när jag kom dit.

Idag när jag red så var det två andra i manegen samtidigt och vi småpratade lite även om jag inte förstår allt de säger. Kändes bra ändå, jag kommer kanske hitta kompisar här såsmåningom.

Inga kommentarer: