söndag 26 oktober 2008

Köpenhamn

Igårkväll åkte Anders och jag till Köpenhamn. Vi var hembjudna till en kompis till Anders. Intressant fakta om Anders kompis: Han har varit USA-mästare i thaiboxning år 2002. Intressant fakta om hans flickvän: Hon hade en garderob a la Sex and the City i deras lilla lägenhet som var full med färgsorterade kläder ordentligt staplade! Thaiboxaren var typ 2 meter och vägde 120 kilo. Sen kom det en kille till som var 2.02. Anders såg ut som en liten grabb när han stod mellan dem.
Vi gick till en klubb och lyssnade på ett Rammstein-coverband. Det var så roligt! Jag gillade tjejen jättemycket. Hon påminde lite om en kompis till mig som heter Anneli.

2 kommentarer:

kalle sa...

Jag har också en garderob som är sorterad efter färg! Allt är svart!
:)
Nej, helt ärligt var det nog en annan Anneli du tänkte på. Kram!

Jenny sa...

Det var dig jag tänkte på. Hon påminde om dig. Deras lägenhet påminde lite om er förra också, minus ödlor!