fredag 30 april 2010

I love IKEA


IKEA är ju ett av de mest älskade svenska varumärkena. Det finns det många undersökningar som visar. Och visst tycker man att de har varit duktiga när de har suttit på sitt spånmöte och tänkt ut hur årets utomhusbelysning ska se ut. Så klart att den ska laddas med solceller! Allt för att spara miljön och klimatet. Något annat alternativ finns inte om man ska rankas i topp i varumärkesrankingen. Jag fick årets utomhusbelysningar från Anders i födelsedagspresent. Kolla bara hur fint de lyser!
(Anders hade varit på IKEA själv och köpt sängben till Kalle. Jag frågade honom om han inte hade köpt utomhuslampor, men nej, det hade han inte sade han. Jag blev nästan upprörd för jag har velat ha dem så länge. Men så fick jag dem i present nästa dag! Han är lurig.)

Inga kommentarer: