måndag 5 april 2010

Restaurang Amsterdam

Nu har vi varit i Trelleborg på Restaurang Amsterdam. Jag tror den heter Amsterdam i alla fall men det verkar helt ovettigt med tanke på att de serverar pizza, kebab och plankstek. Som Kalle konstaterade, det är precis som Galliano! Galliano är Kalle och Niklas favoritrestaurang i Göteborg, den ligger vid Masthuggstorget. Det är Kalle och Niklas och några fyllon som rankar den som favorit.

Jag beställde kebab för jag fick för mig att det är nyttigare än pizza. Är det det? Kebaben såg ut som en båt man blev sugen på att sjösätta den med en gång!

Kalle och Niklas åt Vesuvio. Kalle satt hela middagen och sufflerade olika svar på mina frågor till Niklas bakom Niklas rygg. Ganska kul tyckte jag som nu vet vad som egentligen hände på skoldiscot på Rosenhagen. :o)
Nu ska jag kolla på Desperate Housewives. Jag köpte den för att ha något att kolla på när Anders var borta. Förra turnén så hade jag Svenska Hjärtan. Jag kan ju säga att Svenska Hjärtan är ungefär femton gånger bättre! Kanske man känner igen sig mer i svenska än amerikanska hemmafruar?

Inga kommentarer: